RSMC

WELCOME TO RSMC PLEASE SIGN IN TO EXPLORE MORE INFORMATIONS..HAVE A NICE DAY..
by : admin
RSMC

WWW.REDSUNMOTORCLUB.COM


    Israel Yang celaka sampai kiamat

    Share

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by bod_supersperm on Fri Jan 16, 2009 3:40 pm

    aku amat benci benar tengok orang Yahudi mengganyang dan meratah rakus darah penduduk palestin ni
    kalau aku ada kuasa super heroes..matila dorang semua tu..
    sapa ada idea mau kubur orang israel ni??bagi cadangan sket Razz

    palikil
    New Member
    New  Member

    Number of posts : 11
    Stars : 2896
    Reputation : 0
    Registration date : 2009-01-04

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by palikil on Mon Jan 19, 2009 11:28 pm

    ntah la.....kita marah dan terus marah jak tp kita nda dpt luahkan pada tmpt yg sptutnya kan?mo buat perhimpunan tuk kutuk durang?kutip derma bencana?haha berjaya ka semua 2 kalu di lihat dari aspek msyarakat?dari aspek global pula?prtubuhan dunia pun nda dpt tengani masalah ni kan?aku tertnya2 jgk fungsi UN,negara se ISLAM palastin,OIC di mana mereka????hubungan itu hanya smpai sempadan perniagaan saja ka???mana objektif durang selama ini? org bilang zionis ingin memerangi HAMAS? di palastin saja ka terdptnya pertubuhan ni?kejam ka hamas ni?napa zionis rasa terancam sedangkan HAMAS tidak pernah bertindak?apa komplot sebenarnya di dada peristiwa menyedihkan ini?skang terhenti suda kekejaman zionis kerna apa?gencatan senjata?rasanya bukan......pikirla skang persiden AS suda masuk rumah putih dan tiba2 serangan terhenti.......alasan gencatan senjata hehehehehe siapa dalang di sebalik peristuwa ini?ianya berlaku semasa AS di dalam proses perubahan kuasa@pemimpin di AS dan ketika dunia ingin menghentikan kekejaman zionis apa pandangan AS....BERKECUALI......pelik jua kdng2 dunia ni kan ada jak muslihat di sebalik muslihat yang tersirat tanpa dapat di lihat ntah la pening sudaku pastinya YANG DI ATAS ITU ADIL DAN MAHA TAHU APA YANG SEDANG BERLAKU........

    okydaalung
    Dragster RSMC
    Dragster RSMC

    Male
    Number of posts : 999
    Stars : 3497
    Reputation : -1
    Registration date : 2008-11-13

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by okydaalung on Tue Jan 20, 2009 1:00 am

    perhimpunan?derma?..tiada guna 2 li.UN?OIC?..lg la tiada guna..mmg zionis kejam..tp tiada yg dapat lawan kekejaman org2 monggol..GENGGIS KHAN!!...sapa dpt lawan kekejaman dorg?..smpai sekarang tiada tandingan..pa yg berlaku adalah kesilapan mereka sndiri..berdoa ja la agar semua ini berakhir...

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by bod_supersperm on Tue Jan 20, 2009 7:55 am

    orang palestine sendiri bergantung dengan Hamas pejuang Mujahidin
    negara Arab mcm mesir, punya main jahat, pintu sempadan untk pelarian di Rafah pun ditutup...
    Israel, memang dari zaman Nabu Muhammad lagi memang musuh Islam Turun temurun..jngan heran la..
    Obama..orang kulit hitam yang masuk Rumah putih..orang bawahannya semua pro Yahudi..dia sekolah di Indonesia. tapi dia bukan pro asia, dia pro Afrika! wakakaak..mcm ni la dunia..

    palikil
    New Member
    New  Member

    Number of posts : 11
    Stars : 2896
    Reputation : 0
    Registration date : 2009-01-04

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by palikil on Tue Jan 20, 2009 10:00 pm

    ya dunia ni mmg begini la kut kan kalu bgitu seeembayangggg la kamuuu bilang sn yee di med ward hahahahaha

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by dk on Tue Jan 20, 2009 10:07 pm

    obama da nek jadi presiden bru..rasanya adaka prubahan dia akan wat?
    da la kbykkn kabinet nya org yahudi..hmm... Question

    palikil
    New Member
    New  Member

    Number of posts : 11
    Stars : 2896
    Reputation : 0
    Registration date : 2009-01-04

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by palikil on Tue Jan 20, 2009 10:10 pm

    warna kulit jak yan brubah 2 putih jadi gelap kit heheh

    okydaalung
    Dragster RSMC
    Dragster RSMC

    Male
    Number of posts : 999
    Stars : 3497
    Reputation : -1
    Registration date : 2008-11-13

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by okydaalung on Tue Jan 20, 2009 11:21 pm

    malas tah ku ingau..

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by bod_supersperm on Wed Jan 21, 2009 8:15 am

    adadah!!! obama tu..nanti tak sampai 3,4 bulan..dia tukar kulit tu macam micheal jackson..jadi putih..waakakak!! dia tu ok, ok juga lah..ada ok nya..tapi..orang bawah dia tu..atokkui!! malas siya mau pikir..(bila aku jadi dusun ni)mentang2 bini ada darah dusun..hahahaa..
    kamu tengok la..dia bukan tuhan..ramai orang mcam berantung harap sama dia..harap obama ginii la..tu la..cuba kamu tengok pemimpin Hamas berhujah..mantap!!tegas!! takbir!!Allahu akhbar!!jihad!! wah!!terlebih sudah..

    Swan80
    New Member
    New  Member

    Number of posts : 7
    Stars : 2902
    Reputation : 0
    Registration date : 2009-01-01

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by Swan80 on Thu Jan 22, 2009 10:40 pm

    Akum....Pendapat anda semua memang saya setuju.....Byk da solat hajat minta Allah turunkan bala pd org2 Israel ni...tp ada Allah berfirman...Bermksd...Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum 2 kalo dia sendiri tidak mau berubah....Org Arab sendiri pun pecah-belah...kecik ja Israel 2 berbanding Syria,Jordan,Lebanon,Mesir,Arab Saudi n lain2..tp suma tidak sepakat.Nasib la Pemimpin kita lantang bersuara....Mudah-mudahan jgnla berlaku mcm 2 di negara kita...tp ada juga yang mau mansuh ISA, diorang x tau byk kegunaannya 2.jgn tgk keburukkan ja,tapi mesti pandang kebaikannya jg...Alamak!! lebih2 pula ulasan aku kn..Akum...

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by bod_supersperm on Fri Jan 23, 2009 11:22 am

    ISA!!!mansuh!!!

    redsun
    WebMaster
    WebMaster

    Male
    Number of posts : 128
    Age : 31
    Location : Luyang
    Stars : 3157
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-09-03

    waghh Israel hantu syaitan jin iblis....

    Post by redsun on Fri Jan 23, 2009 1:58 pm

    aku rasa israel perlu dilenyapkan dalam peta dunia, bangsa mereka cuma sampah..pengganas yang maha celaka.. aku harap hantu hitler bangkit dan makan smua mereka sampai anak cucu mereka. Twisted Evil

    okydaalung
    Dragster RSMC
    Dragster RSMC

    Male
    Number of posts : 999
    Stars : 3497
    Reputation : -1
    Registration date : 2008-11-13

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by okydaalung on Fri Jan 23, 2009 11:21 pm

    hahaha...ASWAN br ko mncul..btl kata c aswan.kekacauan yg berlaku d palestin 2 adalah kesilapan mereka sendiri..bangsa sendiri berpecah belah..mcmna yg d atas mo tolong..Allah maha kuasa,adil,dan pengasihi..sekelip mata ja DIA bleh hncurkn israel 2..tp smpai skrg blm hncu lg kn..anda fikirla sndiri..

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by bod_supersperm on Sun Jan 25, 2009 9:24 pm

    yala...sembahyang la kamu...

    arul1992
    New Member
    New  Member

    Male
    Number of posts : 17
    Age : 24
    Location : kundasang
    Stars : 2468
    Reputation : 1
    Registration date : 2010-03-28

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by arul1992 on Mon Mar 29, 2010 12:45 pm

    eeee...sy lagiiiilar benci dgn bngsa yahudi niee..kalaular sy ni otromen bleh jga kc hncur israil skelip mata..

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by bod_supersperm on Mon Mar 29, 2010 4:21 pm

    rilek ko bro...kita bagi batman dulu


    *************************************


    http://www.membakut.info
    http://revsoc.forumotion.com

    arul1992
    New Member
    New  Member

    Male
    Number of posts : 17
    Age : 24
    Location : kundasang
    Stars : 2468
    Reputation : 1
    Registration date : 2010-03-28

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by arul1992 on Wed Mar 31, 2010 12:12 am

    haha..batman pun batman lar..yg pnting israil 2 hancur..

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by bod_supersperm on Tue Apr 06, 2010 3:42 pm

    berita terbaru, Israel mengaku tu tanah Palestin, mereka punya..adaka...dorang ak tahu ke kenapa nazi bunuh mereka?


    *************************************


    http://www.membakut.info
    http://revsoc.forumotion.com

    Sponsored content

    waghh Re: Israel Yang celaka sampai kiamat

    Post by Sponsored content Today at 11:46 am


      Current date/time is Fri Dec 09, 2016 11:46 am