RSMC

WELCOME TO RSMC PLEASE SIGN IN TO EXPLORE MORE INFORMATIONS..HAVE A NICE DAY..
by : admin
RSMC

WWW.REDSUNMOTORCLUB.COM


    POLITIK PERAK YANG BERGOLAK..SAPA SALAH??

    Share

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5276
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh POLITIK PERAK YANG BERGOLAK..SAPA SALAH??

    Post by bod_supersperm on Mon Feb 09, 2009 9:40 am

    PERAK YANG KINI BERGOLAK?BUKAN MENCARI SAPA BENAR DAN SAPA SALAH...TAPI TANGGUNGJAWAB MENJAGA RAKYAT..
    ISU LOMPAT PARTI YANG BASI, SERTA JANJI2 YANG DAH JELAK DAN MUAK KITA SEHARAI2 MENDENGARNYA..
    RAKYAT YANG MEMBANGUN DENGAN MINDA DAN INTELEK YANG SEMPURNA, PASTINYA DAPAT MENTERJEMAHKAN SITUASI INI..APA PENDAPAT ANDA??

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3083
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Re: POLITIK PERAK YANG BERGOLAK..SAPA SALAH??

    Post by dk on Tue Feb 10, 2009 3:48 pm

    pendapatan bulanan gaji..hahahahaaa Laughing

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3083
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Re: POLITIK PERAK YANG BERGOLAK..SAPA SALAH??

    Post by dk on Tue Feb 10, 2009 3:52 pm

    bg dk laa..spatutnya bila sstu parti tu melebihi parti lawan yg tgh memerintah negri tu..,kena la wat plihan raya..brula aci..sbb pengundi kn mgundi bdasarkan parti atau calon yg btanding..tp klu mgundi lagi..,kompomla byk $$$ terbang oo..
    trus trg..dk x suka TPM(xble sbut nama,nt bos kmrg prsn) kita tu oo..melampau jgk..cam x sbr da mo jd PM ..ess
    Mad

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5276
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: POLITIK PERAK YANG BERGOLAK..SAPA SALAH??

    Post by bod_supersperm on Tue Feb 10, 2009 4:19 pm

    besala...dia ada kes..biar la..kita tunggu dan tengok

    palikil
    New Member
    New  Member

    Number of posts : 11
    Stars : 2891
    Reputation : 0
    Registration date : 2009-01-04

    waghh Re: POLITIK PERAK YANG BERGOLAK..SAPA SALAH??

    Post by palikil on Tue Feb 24, 2009 6:28 pm

    dunia politik malaysia.......stelah sekian lama kita melihat lagak para pemimpin yang ingin memperlihatkan kekuasaan mereka sekarang adakah di perak kemuncaknya?(bukan af menuju puncak)aku rasa ini merupakan suatu permulaan bagi pemimpin memperlihat kan ke buduhhhan mereka sendiri mana nda buduhnya cuba pikir sebenarnya pa yang berlaku di perak?isu apa yang cuba di bangkitkan?isu lompat partikah?isu lawan sultan kah?isu brgolaknya parti pembangkang ka?isu paci karpal benci sultan atau anuar?atau janji2 kencing manis yang di buat oleh barisan nasional stelah merampas kuasa? sbnarnya pentadbiran negeri perak tidak kacau bilau seperti yang ada dalam tibih 2.......perak hanya di jadikan sebagai alasan untuk pemimpin2 yang bodoh tuk menjatuhkan pemimpin bodoh yang lain......napa aku ckp bodo sbb kalu mereka pandai PKR ndakan brpecah belah sedangkan azam mereka mahu memerintah malaysia!dan di mana pula ke buduan BN?sultan di hina apa kata mereka?mengamuk..marah perhimpunan sanasini,laporan polis sana sini pastu cakap takan melayu ilang di dunia ntah apa2 hehehehe tp semasa BN memerintah malaysia pernahkah mereka cuba memulihkan kuasa tuan mereka ini?kenapa mereka meluluskan undang2 lucutkan kekebalan sistem beraja sehingga sultan boleh di dakwa?napa baru skang ckp daulat tuanku? ciss btol la mereka ni!!!!!!! durang kena tahu jgk melaysia terbentok bukan pasal melayu tp sbb sabah swk masuk malaya!!!! drpd mereka lbih2 pasal kemalayuan 2 lbih baik durang pikirkan cemana mo jaga sabah dan swk agar tidak menjadi seperti singapura hahah amaran 2!......dah la 2 mlas mo ckp lbih2 karang kna tahan pak ISA susa ooooo hahahahah kita kan msyrakt yang pandai jadi kita pikir la sndri buat penilaian tolak tmbah cmpur bahagi jwpanya samadengan

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5276
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: POLITIK PERAK YANG BERGOLAK..SAPA SALAH??

    Post by bod_supersperm on Wed Feb 25, 2009 9:17 am

    itulah li..sekarang ni..dulu KUL(tengku Razaleigh) dah hebat pertahankan supaya undang2 hapus kekebalan sultan tidak di luluskan..tapi dia kalah....kekebalan sultan hilang sikit demi sikit...hanya segelintir jak raja2 yang buat jahat ba dulu tu, mcm kes terpencil..itu kebodohan dia sendiri la..
    kalau ko tengok Harakah portal, di sana mereka ulas lagi tentang Kerajaan BN yang melawan raja Kelantan dulu..mereka yang diluar sana tak tahu..bukan orang PKR atau Pembangkang jak lawan, Bn pun ada maa..aku tak fhm la..di semenanjung.. ada yang berpuak udah.. India kat sana, Melayu kat sana, Cina at sinun...dalam Melayu pun bergolak...nasib di Sabah ni ok ok jak..(harap berterusan gini di sabah) syukur..
    sekarang Perak, Bukit Seganang, dan bukit2 lain..ada yang hilang, ada yang meninggal..hmm..kita tunggu lah..

    sensor_xxx
    extremer 4x4
    extremer 4x4

    Male
    Number of posts : 686
    Age : 32
    Location : kota kinabalu,sabah
    Stars : 3379
    Reputation : 4
    Registration date : 2009-01-01

    waghh Re: POLITIK PERAK YANG BERGOLAK..SAPA SALAH??

    Post by sensor_xxx on Sun Apr 12, 2009 6:40 pm

    SALAH SATU TANDA NAK KIAMAT WAHAI MANUSIA2 SEKALIAN... Evil or Very Mad

    KaRaBaU GiLA
    extremer 4x4
    extremer 4x4

    Male
    Number of posts : 1643
    Age : 34
    Location : kikih
    Stars : 4493
    Reputation : 9
    Registration date : 2009-05-02

    waghh Re: POLITIK PERAK YANG BERGOLAK..SAPA SALAH??

    Post by KaRaBaU GiLA on Tue May 05, 2009 2:08 am

    palik klu sastera jgn lawan... tp saul kiamat blm lg la..

    Sponsored content

    waghh Re: POLITIK PERAK YANG BERGOLAK..SAPA SALAH??

    Post by Sponsored content Today at 9:52 am


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 9:52 am