RSMC

WELCOME TO RSMC PLEASE SIGN IN TO EXPLORE MORE INFORMATIONS..HAVE A NICE DAY..
by : admin
RSMC

WWW.REDSUNMOTORCLUB.COM


    cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Share

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by dk on Sat Feb 21, 2009 11:45 pm

    jom share˛ CETA YG LUCU+KELAKAR+LAWAK+FUNNY..ble release tensen+stress..asal jan smpi teradmit p hospital Mesra sbb ketawa n senyum sorang˛ dah laa ekk..hee cheers lol!

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by bod_supersperm on Tue Feb 24, 2009 12:53 pm

    Kongsi la cerita lawak anda, atau apa yang anda dengar atau baca.. Laughing

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by dk on Tue Feb 24, 2009 4:16 pm

    SEORANG AHLI POLITIK DITANYA OLEH SEORANG WARTAWAN ADAKAH NEGARANYA BERCADANG MENGHANTAR ANGKASAWAN KE BULAN SEPERTI YANG DILAKUKAN PIHAK AMERIKA DAN RUSIA.

    ahli politik : bulan dah ditawan, tak guna ke sana! kita akan hantar angkasawan mendarat d matahari.
    wartawan : tapi tuan.. suhu matahari terlalu tinggi..
    ahli politik : benar..tapi kapal angkasa kami akan membuat pendaratan pada waktu malam.. lol!

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Sosej & Lembu

    Post by dk on Tue Feb 24, 2009 4:21 pm

    Ada kisah seorang anak yang diberi peluang untuk belajar di Amerika untuk dapatkan degree, tapi selepas 15 tahun, tak pernah lulus, akhirnya bapak dia dah tak sanggup lagi tanggung beban wang untuk anaknya itu, terpaksalah dia bawak balik ke Malaysia.

    Sepanjang perjalanan dari airport ke rumah, bapaknya diam aje (marah la tu).

    Si anak dah rasa tak best, so dia pun cari la idea untuk berbual & tunjuk pada bapak dia yang dia kat Amerika ada gain something la dgn pekembangan teknologi. So dia cakap dgn bapak dia:

    Anak: Bapak tau tak, kat Amerika sekarang teknologi dah maju giler. Sekarang nak buat sosej tak payah nak sembelih lembu, buang kulit, masuk je lembu dalam machine, dah jadi sosej....

    Bapak: Itu teknologi dah lapuk. Kat Malaysia lagi advance. Aku 32 tahun dulu, masukkan sosej aje dah keluar lembu sekor... menyusahkan plak tu...

    lol!

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Salah Tafsiran

    Post by dk on Tue Feb 24, 2009 4:27 pm

    Ada 26 orang gila, mereka akan menjalani ujian kesihatan di Amerika. Mereka dibawa dengan menggunakan pesawat Hercules yang besar. Ketika di udara, orang-orang gila itu terlalu bising kerana bermain bola di dalam pesawat. Kapten pesawat marah dan menyuruh co-pilotnya untuk menenangkan mereka. "Hoi! Bising sangat nie! Jangan main bola di dalam kapalterbang!!!" bentak co-pilot kepada orang-orang gila tersebut.

    Akhirnya situasi menjadi tenang. Tapi lama-kelamaan, Kapten curiga karena situasinya terlalu tenang. Dia menyuruh lagi co-pilotnya untuk memeriksa keadaan di belakang. Ketika co-pilot datang, dia terkejut setengah mati! Orang gilanya tinggal 4 orang!!! "Hei, kamu semua! Kenapa tinggal 4 orang sahaja? Yang lain ke mana?"

    "Habis... tak boleh main bola di dalam kapalterbang, jadi mereka main bola di luar la."
    "HAH?! Habis tu kenapa kamu semua masih berada di dalam?"

    "Kan kami nie pemain simpanan...".

    lol!

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Kenapa perempuan Melayu senang kena rasuk

    Post by dk on Tue Feb 24, 2009 4:32 pm

    Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku diasrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum Cina dan India. Di mana salah nya...

    Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.


    Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sek itu. Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu pun datang dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya!

    Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin itu!!! Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.

    "Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah? Jawap!!!" Kenapa gadis Melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam???"
    Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab... "Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan Tak Menarik Hati, Tiada Memikat", "Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik, Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK... " "Aduhai...

    lol!

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh ni Video lawak

    Post by bod_supersperm on Thu Feb 26, 2009 11:36 am


    wakakakak!! Very Happy

    yna_wyna
    New Member
    New  Member

    Female
    Number of posts : 145
    Age : 31
    Location : Tawau..asal kk ba
    Stars : 2877
    Reputation : 0
    Registration date : 2009-01-28

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by yna_wyna on Sun Mar 01, 2009 2:25 pm

    HAHHAHAHAHAAHHA.Gila eh video ni.lawak gila.hahahahaha.yg pling best yg peserta terakhir 2 ba.siap bw cawan lg minum2 tp tertumpah jua dgn dia.ahahahahaha

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by dk on Sun Mar 01, 2009 4:09 pm

    tabikk ng ko bod..ble wat dk ketawa kuat˛ sorang˛..wakakak..camna mo msukkn dlm forum tu?byk lg tu dk nmpk d youtube tajuk japanese pranks..hihi Razz

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by bod_supersperm on Mon Mar 02, 2009 2:45 pm

    ala..kamu janga quick reply..kamu post reply..ada icon tu..untuk insert video link..ada 3 choices..click kat YouTube..copy URL kat YouTube..paste kat tadi tu..then submit..ada la tu, tunggu jak..hehe

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by dk on Mon Mar 02, 2009 8:21 pm

    oohhh..makaci boss.. Very Happy

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by bod_supersperm on Tue Mar 03, 2009 10:07 am

    try la...cari video lucu..

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by dk on Tue Mar 03, 2009 9:02 pm

    akan myusul..tgu dk free dlu..bz ng kursus skg..

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by bod_supersperm on Wed Mar 04, 2009 8:22 am

    ok

    yna_wyna
    New Member
    New  Member

    Female
    Number of posts : 145
    Age : 31
    Location : Tawau..asal kk ba
    Stars : 2877
    Reputation : 0
    Registration date : 2009-01-28

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by yna_wyna on Wed Mar 11, 2009 11:01 am

    baaa...ada ceta funny lg?xsabar mau ketawa2 ni

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by bod_supersperm on Wed Mar 11, 2009 12:37 pm

    Ibu Tak Suka
    "Seorang anak muda sedang berbincang dengan ibunya dan
    berterus terang yang dia telah jatuh cinta dan ingin
    segera berkahwin..

    Anak : "Mama.. Saya akan membawa kemari tiga orang
    gadis cantik dan hendak mama teka yang mana yang akan
    menjadi menantu mama.."

    Maka pada hari berikutnya dia pun membawa ketiga gadis
    cantik yang di janjikan itu.. Ketiganya di persilakan
    duduk di atas sofa sambil berbual.. akhirnya si anak
    bertanya pada mamanya..

    Anak : "OK.. Mama tekalah siapa yang akan menjadi
    menantu Mama"

    Mama : "Yang berambut perang dan duduk di tengah"

    Anak : "Menakjubkan sekali.. pilihan Mama tepat..
    bagaimana Mama tahu?"

    Mama : "mama paling tidak menyukainya !!

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by bod_supersperm on Wed Mar 11, 2009 12:42 pm

    Pisau
    Suatu hari di tengah hutan.. ketika para pelajar
    sebuah universiti sedang melakukan penyelidikan
    terhadap tumbuhan hutan... Seorang pelajar senior yang
    juga merupakan pemimpin kepada rombongan itu berjumpa
    dengan sebuah pisau lipat di atas tanah.
    Menurut peraturan yang telah ditetapkan semasa membuat
    penyelidikan didalam hutan.. sesiapa yang meninggalkan
    barang penyelidikan didalam perjalanan akan dihukum.

    Lalu pelajar Senior itu dengan mengambil pisau lipat
    dan menghimpunkan semua pelajar untuk tujuan menghukum
    mana-mana siswa yang telah lalai meninggalkan pisau
    lipatnya.

    "Siapa yang merasa kehilangan pisau lipat di tengah
    perjalanan tadi?" tanya pelajar senior itu..

    Tak ada seorang pun yang berani mengaku.. Kemudian
    pelajar senior itu menambah..

    "Ayuh cepat.. mengaku aje la,. lagipun sebenarnya saya
    sudah tahu siapa pemilik pisau lipat ini kerana
    namanya terukir di sini.. Tapi saya
    inginkan kejujuran kamu semua untuk mengaku!"

    Masih tidak ada jawaban dari para pelajar lain..

    "Kerana tidak ada yang dengan jujur mahu mengakui
    kesalahannya maka saya akan panggil namanya?!!!"

    Pelajar2 masih lagi diam. Akhirnya pelajar senior itu
    tidak dapat bersabar lagi.. lalu diambilnya pisau
    lipat tadi kemudian dengan lantang dia menyebut nama
    pemilik pisau itu...

    "STAINLESS STEEL cepat keluar...!!!"

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by bod_supersperm on Wed Mar 11, 2009 12:43 pm

    Nak tau tapi malu Tanya
    "Samdol pergi ke sebuah pekan untuk membeli buah
    durian... lalu dia menghampiri seorang penjual buah
    durian yang merupakan orang asli tempatan...

    Samdol : "Bang harga durian ini berapa?"

    Org Asli : "yang ini.. sepopit sebiji"

    Samdol kebingungan mendengar jawapan dalam bahasa
    orang asli itu kerana dia tidak memahami berapa
    nilainya sepopit itu.. lalu Samdol buat2 tahu dan cuba
    menawarinya..

    Samdol : "Bang.. Boleh kurang sikit tak"?

    Orang Asli : "Boleh aje, nak kurang berape?

    Samdol : "Lahupa.. boleh ya!"

    Penjual orang asli itu kebingungan.. lalu bertanya
    pada Samdol..

    Orang Asli : "Lahupa itu berapa?"

    Samdol : "Cakap dulu.. Sepopit itu berapa?"

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by bod_supersperm on Wed Mar 11, 2009 12:45 pm

    Sanggup
    "Tiga lelaki sedang bersiap untuk mengikuti ujian akhir
    untuk menjadi agen CIA. Pegawai bertugas menyatakan
    yang didalam ujian akhir mereka ini, mereka
    dikehendaki membunuh isteri masing2. Pegawai itu
    memberi senapang pada Abdul dan kemudian masuk ke
    bilik sebelah dimana isterinya berada.
    Beberapa minit kemudian lelaki itu keluar dan
    mengatakan dia terlalu cinta kepada isterinya, tak
    kuasa ia membunuhnya.

    Amin memasuki bilik yang lain dengan senapang untuk
    membunuh isterinya. Sepuluh minit kemudian dia keluar
    dan menyatakan.. betapapun dia ingin jadi agen CIA,
    dia tak sanggup membunuh isterinya sendiri.

    Kemudian pegawai itu memberikan senapang kepada Akbar
    dan kemudian masuk bilik yang mempunyai isterinya...
    Setelah 15 minit mereka semua mendengar bunyi tiga
    kali tembakan. Kemudian setelah beberapa minit..
    lelaki itu keluar dengan nafas termengah-mengah dan
    berpeluh... Pegawai itu bertanya apa yang terjadi..
    dan Akbar menjawab
    "Tuan bagi senapang yang ada peluru kapur.. jadi aku
    terpaksa mencekik leher isteriku untuk membunuhnya.." "

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by dk on Wed Mar 11, 2009 1:39 pm

    wakakakak.. Laughing Laughing Laughing

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by bod_supersperm on Thu Mar 12, 2009 7:37 am

    napa dk gumaha??

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by dk on Thu Mar 12, 2009 11:07 pm

    supersperm wrote:napa dk gumaha??

    emm..tumpang tya..gumaha tu apa??haha
    scratch

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by bod_supersperm on Tue Mar 17, 2009 7:30 am

    dk wrote:
    supersperm wrote:napa dk gumaha??

    emm..tumpang tya..gumaha tu apa??haha
    scratch

    tak tahu gumaha?? silent

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by dk on Tue Mar 17, 2009 9:11 pm

    supersperm wrote:
    dk wrote:
    supersperm wrote:napa dk gumaha??

    emm..tumpang tya..gumaha tu apa??haha
    scratch

    tak tahu gumaha?? silent

    inda bod..pes time dk dgr pkataan gumaha tu..byk bhsa baru yg pelik˛ dk bljr sjk kwn ng kmrg ni..hmm..

    bod_supersperm
    Drifter RSMC
    Drifter RSMC

    Male
    Number of posts : 2717
    Age : 35
    Location : Lintas/Luyang
    Stars : 5281
    Reputation : 16
    Registration date : 2008-10-24

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by bod_supersperm on Wed Mar 18, 2009 2:19 pm

    gumaha tu, KETAWA la..mcm takidum jua..k..ada g cerita lucu??

    dk
    Great Supporter
    Great Supporter

    Female
    Number of posts : 758
    Age : 31
    Location : putatan
    Stars : 3088
    Reputation : 2
    Registration date : 2008-10-28

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by dk on Wed Apr 15, 2009 8:42 pm

    ni ada satu cerita yg benar2 terjadi ng kawan dk yg penah bkerja d wad psy dlu2..
    alkisahnya camni..ada la sorang psakit !st tme kena admit n ddiagnose sbg 'depression'..tau2 jak la org depression ni camna..kemudian adala sorang pesakit lama d wad tu yg bipolar n mnegur new patient ni..tp no respon pla pesakit depression tu..jadik c bipolar pn nek marahla n bkata "BARU GILA..SUDAH SUMBUNG"..wakakakakk

    Sponsored content

    waghh Re: cerita lawak..lucu..klakar..funny..

    Post by Sponsored content Today at 5:33 pm


      Current date/time is Fri Dec 09, 2016 5:33 pm